Heips! :)

Päivät sen kun vilisee. Mulla on tänään viides vapaapäivä ja vielä huominen edessä ;) vaikka päivät menee nopeesti niin alkaa tällanen kuuden päivän vapaaputki jo tuntumaan lomalta :) oon tehny hirveesti kaikkee kivaa ja on ollu niin ihanat ilmat et senkin takia virtaa on riittänyt :) 

Oon joka päivä nähnyt kavereita ja heidän pikkusiaan <3 ja sen päälle ehtinyt liikkua. Maanantaina oli treenit, vaihtui ns.toinen jakso. Tehtiin lattiapunnerruksia ja maastavetoja. Sen päälle lopputreeninä neljä eri liikettä, toistot 15+10+5 ja lopuksi kirjattiin aika ylös, ens viikolla parannetaan tulosta :) huippua!

Tiistaina oltiin äitin kanssa aamulla vesijuoksemassa 45min,sen jälkeen reippailin kaupungille (n.3km) kampaajalle. :) olin ihan huumassa valoilmiöstä taivaalla ja oli ihana kevät-olo. Ei sitä malttanut olla kuvailematta ;) 

image.jpgimage.jpg

Ajauksena oli kampaajan jälkeen tulla bussilla kotiin, mutta mun onnekseni bussia ei ollut pysäkillä, joten päätin kävellä vielä kotiinkin :) (n.5km)

image.jpgimage.jpg

Eilen aamupäivällä kävelin porukoille, kun auto oli siellä ja käytiin pikkuveljen kanssa hesellä lounaalla. Hän söi mega-aterian isompana ja minä lämpimän kanasalaatin ;) kera paprikamajoneesin, mutta en imenyt koko pussia tyhjäksi, niinkun yleensä on tapana ;D sitä jopa jäikin vielä, haha! 

image.jpg

Kotiin päästyä en malttanutkaan jäädä sisälle vaan vedin vaatteet uudelleen päälle ja lähdin vielä lenkille :D ihana kevätaurinko ja liikunta innostus!

image.jpg

Fitbitkin antoi hyvät arvosanat päivästä ;) 

image.jpg

Illalla olin sitten vielä ensin anoppilassa missä hän tarjoili mulle smoothien, missä oli jogurttia, mehua, smoothie-hedelmiä pakkasesta ja oli tosi hyvää! :) sen jälkeen olin vielä kaverilla kyläilemässä, siellä tarjolla kanapiirakkaa ja coctailpiirakoita.. Otin pienen palan piirakkaa ja yhden piirakan. Noi on tilanteita mitä aina miettii, hyvin voisi olla syömättäkin, mutta toisaalta ei elämä pelkkää rajoittamista voi olla. Mikäli syö muuten hyvin ja kotona ei houkutuksia ole niin mun mielestä on ok sillon tällön kylässä jotain pientä maistaa. Nä on näitä, valintoja. 

Paino junnaa ja pahasti ja siinä kohtaa miettiikin olisko sen kanapiirakan palasen voinut jättää syömättä, mutta.. Nojoo. 

Mietin myös puolen välin mittausta. Mullahan oli ajatuksissa mennä puolessa välissä myös kehonkoostumusmittaukseen. Se on alkanu jännittää valtavasti, paljon enemmän kun eka. Tuntuu jopa vähän "turhalta" mennä, se tulee niin nopeesti että väkisinkin miettii onko ihan tyhmää mennä ja ei siinä kuitenkaan muutoksia näy. Mutta ehkä just siks pitäis mennä... Jos ei muutoksia näy, niin tsemppaa jatkamaan kovemmin ja toisaalta taas jos näkyy niin se motivoi eteenpäin.

Nyt kello on 10:12 ja olin jo kaheksan aikaan pelaamassa sählyä, illalla vielä treenit :) ja vähän houkuttelis nyt päivälläkin mennä lenkille tms... Katsotaan. Tekis myös mieli mennä lounaalle. Ruoka <3 huoh.

Sellasia ajatuksia. Ois se kiva, että jotain konkreettista alkais näkymään kun oikeesti liikkuu paljon ja miettii syömisiään... Innostus on vieläkin tosi iso ja mielestäni pärjänny tosi hyvin ja kaikinpuolin menny nappiin. Joten nyt vaaka mukaa tähän touhuun! :D

-Hannela