Heips! 

Sunnuntai-illan ajatuksia ja vielä kostean illan jälkeen. Katsotaan kulkeeko ajatus yhtään... Mulla on monesti vuosien aikana käynyt mielessä blogin pitäminen kun oon tällanen kirjottajatyyppi ollut aina, mut jotenkaan en sit kuitenkaan oo sitä alottanut. Nyt ajattelin että oisi hyvä sauma koittaa onko tää mun juttu, kun alkaa 12 viikon mittainen Kunnollinen tehtävä 2-projekti. :)

Ikuinen tammikuu ja "kesäkuntoon"-juttuja siis täältäkin suunnalta, niitähän nyt on kaikki lehdet yms pullollaan. Tosiaan, yksi lisäosallistuja ilmottautuu! Taustaa mulla on, tähän väliin voisinkin laittaa kuvan....image.jpg 

Tällaista. Tiputettuja kiloja ns.omin neuvoin vuosien aikana. Alunperin ryhmäliikuntatuntien avulla, ja lisäämällä arkiliikuntaa. Jossain kohtaa, kun oli halutut kilot kutakuinkin poissa niin innostuin salilla käymisestä ryhmäliikunnan sijaan, kun sain tutun pt:n tekemään mulle ohjelman. Kesät on aina ollu mulle taukoaikaa saleilta ja jumpista, sillon aina jää suurempi urheilu. Salilla käyminen alkoi tökkimään, kun aina tuli syystä tai toisesta taukoja niin etten säännöllisesti pystynyt lisäämään painoja vaan aina alotti vähän kuin alusta. Loppupeleissä vuosi sitten jäi salillakin käyminen oman elämäntilanteen takia ja viimeisen puoli vuotta oonkin käynyt lenkillä, vesijuoksemassa ja pelaamassa sählyä. Näitä toisena viikkona enemmän, toisena vähemmän, välillä en ollenkaan. Paino kirinnyt ylöspäin, vaikkakin väitän että kroppa muuttunut vuosien myötä eikä kaikki näy painossa. (Esim. Oikean puoleisessa kuvassa painoa on enemmän kun keskimmäisessä).

Vuosi sitten olin Fitfarmin superdieetillä ja sillä sainkin toivotut 5kg pois. Mutta mulla ongelma onkin ruoka. Rakastan hyvää ruokaa. Ilman herkkuja voisin kyllä olla, mut hyvä ruoka, nam. Joten jos olen tiukalla dieetillä mikä ei vastaa omia ruokatottumuksia niin tuleehan ne pudotetut kilot takaisin. Siksi suosin enemmän ei niin tiukkaa meininkiä, enkä tykkää sanasta -dieetti-. Väitän siis oman ruokavalion kuitenkin olevan suht terveellistä ja tiedän kyllä ajatuksen järkevään syömiseen. Omaan normaaliinkin arkeen kuuluu hedelmät, salaatit, maitorahkat, täysyvätuotteet... Mutta. Joku nyt kuitenkin tökkii niin etten painoa omin neuvoin vaan saa alaspäin.

Siksi siis nyt lähdin mukaan projektiin. Latasin kortin uudelle salille, jotta se toisi lisäinnostusta ja innostuin myös tästä KT2:sta. Mulla on nyt siis jäsenyyden myötä 2x kehonkoostumusmittaus + 2x 1h pt:n kanssa. :) ja sitten itse projektiin.

"Kunnollinen Tehtävä 2 kutsuu sinut treenioperaatioon, jonka tehtävänä on eliminoida kehostasi turhat rasvat, löysät lihakset ja henkinen velttous. Tiivis treenimuoto omassa 12-henkisessä treeniryhmässä helpottaa tavoitteidesi ja Kunnollinen-statuksen saavuttamista 12 viikkoa kestävän treenijakson aikana.

Kunnollinen Tehtävä 2 sisältää:

- 24 ohjattua ryhmäharjoitusta, kaksi harjoitusta viikossa

- InBody-kehonkoostumusmittaukset treenijakson alussa ja lopussa

- Kuntovalmentajan luennon painonhallinnasta ja ruokavaliosta

- Kunnollinen Tehtävä 2 -treenikirjan

- David Kuntomaailman yhdistelmäkortin (sisältää kuntosalin ja ryhmäliikunnat, määräaikainen 12 viikon sopimus, ei kanta-asiakassopimusta)

- Kunnollisen treenituloksen: löydät itsestäsi lisää virtaa niin töissä kuin vapaalla"

Huomenna siis alkaa! Huomenna on kehonkoostumusmittaus ja ekat yhteiset reenit! Oon täynnä intoa, mutta myös ihan kauhuissani, oon varmaa ihan rikki viikon loppupuolella. :D  oon huono menemään oman mukavuusalueen ulkopuolelle ja jos paikat on jumissa niin oon tosi huono menemään reeneihin kun sattuu jo valmiiks :D huomenna saadaan varmaan lisäinfoa yleisesti kaikesta. Mielenkiinnolla odotan millaisia ohjeistuksia. Miten tarkkoja ruokaohjeita yms.. Haluan ohjeita noudattaa, mutta koska en asu yksin niin haluan myös tehdä ruokaa mitä molemmat voidaan syödä. Koitan myös saada pidettyä fiiliksen pois siitä dieettimeiningistä. Mulla on onneks hyvä tsemppi kotona, välillä liiankin ;) 

Tänään oonkin vetäny navan piukeeks, sipsiä, jätskiä, yms :D viimiset mussutukset tälle illalle, huomenna alkaa, tsemppiä minä!


-Hannela

image.jpg