Ihanaa ystävänpäivää! <3

Eilisestä tulikin sitten lepopäivä. Perjantain kunniaksi (heh!) söin lounaaksi Cafe Brahen salaatin ja illemmalla tehtiin kotona tortilloja. Täysjyvävehnätortilla + jauheliha + salaattia (salaatti,kurkku,paprika) + feta. Tein myös ekaa kertaa avocadosta sellasta tahnaa. Laitoin siihen avocadoa, creme fraichea, valkosipulia ja mausteita. Menetteli, muttei kyllä jäänyt lemppariksi :D ja lisäksi perus kermaviili + dippi. Tarkoitus oli myös maistaa niin että ois laittanut salaatinlehden "kääreeksi", muttei se sitten oikein onnistunutkaan, ei ollut tarpeeksi isoa salaatinlehteä. Lukenut monesti siitä miten ainakin kaalista voi näin tehdä... Toinen kerta sitten se testiin! Monesti vaan kun tekee vielä mieli lisää, niin se yks onkin sitten vähän liikaa niin tää salaatti/kaali-idea sais siitä kevyemmän...

Iltapalaksi teinkin sitten pitkästä aikaa banskulettuja, kera vadelmien ja Wheyheyn vanilja-proteiinijäätelön. NAM! Olin niin taivaissa. Ihan tuhottoman hyvää! Ja kuka väittää ettei terveellinen voi olla hyvää??

image.jpg

Mulla jää ensi viikolla yhdet yhteistreenit välistä työvuorojen takia, joten sain sovittua keskiviikolle treenit PT:n kanssa, jännää! Samalla otetaan myös puolen välin kehonkoostumusmittaus. Mä tosiaan toivon, että siinä näkyy tuloksia, koska muuten on kyllä tosi toivoton olo. Ei sillä, onhan mulla itellä nyt parempi olla jne, mut koen kuitenkin tehneeni ison muutoksen tässä 5vkon aikana, joten aika turhauttavaa mikäli tyhjää näyttää....Noh, sen näkee sitten. Sata lasissa kuitenkin jatketaan, mä en luovuta! ;) (muoks. Taas näin happea haukattuna. Onhan mulla enivei lähtenyt nyt junnaamisesta huolimatta yli 2kk/kk. Mikä on kuitenkin tosi hyvin! Ja ns.painotaivoitehan mulla on se -5-6kg, niin eihän tässä oo mitään hätää. Kun omin neuvoin oon pudotellut aijemmin painoa oli tahti n.1kg/kk. Miten en nyt osaa iloita tästä tarpeeks? Liikaa kenties kattonu pullukka ja superdieetti ohjelmia? :D tavoitehan ja tärkein on myös pitää ne kilot poissa. pyhpah tyhmät ajatukset ja  HYVÄ MINÄ! Oikea suunta! :)

Sain myös työkaverilta ystävänpäivälahjan... Laitetaan kaappiin jemmaan ;)

image.jpg

Mukavaa lauantai-iltaa! :)

-Hannela