Heisan! :)

Viikko alkaa olla taputeltu, 7/7 työpäivä ois edessä ja sitten vapaa viikonloppu ja myöskin työpaikan pikkujoulut. :) Sinne lenkille en vieläkään ole päässyt ja muutenkin tää viikko mennyt liikuntojen puolesta vähän huonosti, kun tullut aika paljon suunnitelmiin muutoksia. On haettu uutta autoa jne ;) Maanantaina oltiin aamulla uimassa, ja eilen pääsin vihdoin salille. Kuitenkin liian myöhään, jotta salitreenin olis ehtinyt tehdä vain puoliksi, joten päätin testata aamuaerobista. Oon miettinyt sitä moneen otteeseen, että salilla voisi hyvin käydä välillä ottamassa vain hien pintaan esim. juoksumatolla/stepperillä tms. Oon vaan ns. aina kokenut että jos salille menen niin kyllähän siellä nyt se kunnon treeni täytyy tehdä. Toisaalta tää kroppa varmasti kaipais myös kunnon hien pintaan saamista. Ja sen myös sain ! Voi jestas, ajattelin muutaman minuutin jälkeen että kuolen. :D Valitsin "valmiin ohjelman" stepperillä (vai mikä sen nimi on? nyt hakkaa tyhjää) ja valitsin rasvanpoltto 20min. En oo ikinä siitä laitteesta pitänyt, oisko ehkä just sen takia että se on mulle raskasta, jotenkin niin omanlaista liikkumista. Kuuden minuutin jälkeen helpotti, ja taas siellä 14min paikkeilla alko tuntua raskaalta, mutta se kakskytmin veivattin ja olin sitten aivan märkä ja punainen, tietenkin. :D Monille se on itsestäänselvyys että kun salille mennään niin sieltä hikisenä lähdetään. Mä harvoin saan kunnon hikeä päälle. Punainen olen kun paloauto, mutta hikeä ei meinaa tulla pintaan helpolla. Siks olinkin niin fiiliksissä :D Täytyy ottaa uusiksi!

image.jpg

Niistä kuvista lupasin muutaman sanasen. Olin yllättävän tyytyväinen. Maailmanloppua ei ole tapahtunut vaikkakin löystymistä. Kuitenkaan viime tammikuun lähtötilanteessa ei olla, joten oon tosi tyytyväinen. :) Ja nyt osaa myöskin ottaa itseensä niskasta kiinni, koska lähtötilanteeseenhan en halua. :) Oon kyllä sitä mieltä että jokaisen kannattaisi kuvat ottaa, jos jonkinlaista projektia kropan kanssa on meneillään. Siitä ihan oikeesti näkee parhaiten mitä tapahtuu. Nytkin pystyy vertaamaan miten kroppa on muuttunut urheilullisemmaksi, ja esimerkiksi just kropan malli on nyt pysyny siinä kesän viimeisessä kuvassa, vain vähän löysyyttä lisää mutta esim. esin tulleet hartiat on yhä tallella. Ja taas osaa katsoa uusin silmin viimeistä kesän kuvaa, se oli jo sillon hyvä mun mielestä, mutta nyt kun vähän ollaan otettu takapakkia haluaisin siihen kuntoon takaisin eikä enempää tarvisikaan ;) Ajattelin etten nyt laita kuvia, mutta ehkä muokatun kuvan voisin tähän lisätä. Hui! Tänään myös käväsin vaa'alla ja painokin lähtenyt laskuun, jee! -700g. Eli kesän lukemiin pari kiloa ja nyt ajatuksissa ois kilon verran vielä kiristellä. Oikea suunta siis !

image.jpg

Eli eka kuva viime tammikuun puolen välin paikkeilla, lähtötilanne. Keskimmäinen kuva on viime kesältä, ennen juhannusta, ns. "loppukuva" ja sitten viime viikolta pikku hölläilyn jälkeen :D

Sellaista. :) Ikuinen projektihan tällänen taitaa naisella olla, kun on taipumus saada hyvin helposti muutoksia... suuntaan jos toiseen ;D Heh.

Ihanaa viikonloppua!


-Hannela