Viikot senkun vierähtää niin nopeesti että...

Tiistaina käppäilin semmosen about 40min lenkin ja keskiviikolle tuli myös puolisen tunnin reippailu plus illalla sitten olikin sitten vuorossa surullisen kuuluisa salitreeni ohjaajan kanssa. Siis miksi sanon _surullisen kuuluisa_ niin tarkoitan sitä kun oli vuorossa salitreeni minkä jouduin viimeksi lopettamaan kesken. Jännitin tosi paljon nyt tätä treeniä, koska toista kertaa en halunnut näin käyvän. Eikä käynytkään! :)  Loistavan treenin sain siis tehtyä. Kyykkyihin lisää painoja, askelnousut tehostettuna ja päälle tämä 10min lopputreeni, tällä kertaa hienosti loppuun saakka! :) Kyllä sillä ruualla vaan on iso merkitys.

Tänään olin aamulla pelaamassa sählyä, muuta treeniä ei tälle päivälle. Huomenna olis punnituspäivä, viikko sitten torstaina siis viimeisin punnitus ja voi jeesus että mua jännittää paljon. Koko viikon on ollut tosi jees olo, kevyt, hyvä ja reipas olo. Nyt alkaa kuitenkin jännittämään onko mitään tapahtunut viikossa painon suhteen.

Tänään sain myös salilta sähköpostia, pyydettiin risuja ja ruusuja, mielipiteitä tästä projektista. Voisin itseasiassa liittää tähän palautteeni..

Hei,

Kt 2 saa pelkästään positiivista palautetta tältä suunnalta. Olen ollut tosi tyytyväinen Kunnolliseen Tehtävään. Ohjaajat ovat mahtavia, mukavia, aidosti asiakkaista välittäviä ja ennen kaikkea tsemppaavia! Onnistumisen tunne treeneissä jo itsessään on hienoa, mutta sen vielä kruunaa ohjaajan yläfemmat ja kannustus ;) Olen myös tykännyt koko systeemin ideasta. Tykkään käydä itsenäisesti salilla, mutta joskus olen myös kovasti tykännyt käydä ohjatuilla tunneilla. Tämä kunnollinen tehtävä 2 on minusta siihen loistava välimuoto. Tehdään ryhmässä, mutta ohjaajalta saa myös täyden huomion sitä tarvittaessa ja ohjaaja ehtii auttamaan jokaista liikkeissä, kertoo jos menee hyvin ja korjaa ja opettaa tarvittaessa. Fiilis tunnilta lähtiessä on joka kerta loistava ja odottaa heti seuraavaa treeniä!

Yleisesti on ollut kiva huomata että ohjaajia kiinnostaa miten on mennyt, tarvittaessa antaa vinkkejä, jos niitä tarvitsee.
Ohjeistukset kirjassa on "yleispäteviä" eikä grammameininkiä vaan enemmänkin havainnollistavia, mikä on tosi jees jatkoa ajatellen ja kuitenkin mikäli haluaa tarkempaa ohjeistusta niis sitäkin on saatavilla.

Olen ehdottomasti kiinnostunut jatkokurssista, sekä 8 että 12vkon. Olinkin jo ehtinyt miettiä tulisiko sellaista. Haastetta minulle vaan tuo vuorotyö... Olen vuoroviikoin aamuvuorossa ja iltavuorossa, joten väkisinkin yhteisiä treenejä jää väliin. Olen kuitenkin innokas korvaamaan niitä itsenäisesti, ja mukaan tulisin aina kun töiltäni vain pääsen, mikäli se ei ole osallistumisen esteenä.

Kt2:sta olen saanut kaipaamani liikunnan innostuksen takaisin, kiitos siitä teille ! Olen enemmän kuin innoissani uudesta salistani! :)

Eli sieltä on tulossa myös jatkoryhmä, joko 8 tai 12vkoa. Niin siistiä!! :) Toki mulla tosiaan vuoroviikoin jää yhteiset treenit väliin töiden takia ja ns.menee myös rahaa hukkaan, mutta. Ei haittaa! Jesjesjes!

Toi palaute taisi aika hyvin kiteyttää kaiken kaikkiaan tännekkin mun fiiliksiä ;) Liikunnan ilo on tosiaan tullut takaisin. Ma vesijuoksu + treenit, ti lenkki, ke lenkki+ treenit, tänään sähly..... eiköhän niitä siinä oo ;) Huomiselle ajattelin salitreeniä, mutta pitenikin sairastumisten takia oma huominen työpäivä reilun kymmenen tunnin päiväksi..


Jees, huomista jännittäessä!

image.jpg

Tässä parin illan iltapalat. :) 

image.jpg

-Hannela