Taas on melkein viikko vierähtänyt. Tälle viikolle on tullut liikuntaa maanantaina treenit, tiistaina ei mitään, eilen 30min kävelylenkki, tänään treenit. Meillä alkoi tällä viikolla nyt kolmas jakso niinsanotusti. Hyvät oli treenit molempina päivinä! :) sen lisäks mulla oli tänään treffit salilla ohjaajan kanssa tästä mun paniikkiaiheesta, kun laitoin hänelle viestiä painon noususta. Hyppäsin puntarille aamulla salilla ja JES! Paino humpsahtanu viikossa -1,6kg (ohjaaja epäili että vaa'alla salilla oli viimeks väärä asetus, kun hän ei ollut ite päästämässä mua vaa'alle) joten tänään paino olikin sit alin tähän mennessä! :) yhteispudotusta -3,1kg tällä hetkellä. Juteltiin ja lyhennetysti ohjaajan mielestä mulla on kaikki hyvin, pudotustahti on hyvä ja kun se vielä lähtee oikeesta paikasta eli ei lihasmassasta vaan rasvasta. Kun kuitenkin haetaan pysyvää muutosta eikä pikadieettejä ja niin että lihasmassakin häviää. Nyt lisään lenkkejä aamuihin tyhjällä mahalla, saadaan vielä aineenvaihduntaan lisäbuustia :) niin hyvä fiilis! Ohjaaja taas painotti miten mun nyt vaan pitää luottaa omaan hyvään fiilikseen ja jatkaa samaan malliin ja unohtaa vaaka. Näillä mennään! :) image.jpg

"synttäripulla" vaalean leivän muodossa ;) nams!

image.jpg

Ihana kevät <3 

image.jpg

paras palautus iltapala ;) banskulettuja, proteiinijäätelöö ja vadelmia.


​-Hannela