Voihan nenä!

Viikko alotettu reippaasti, aamulla 7.30 vesijuoksulla 45min :) illalla treenit! Ja sitten asiaan. Ekaa kertaa ohjaaja lueskeli meidän treenikirjoja, minne toiset on kirjanneet ja toiset ei. Minä hyvinkin tarkkaan, joka päivä syömiset jne... Nooo, joo. Ohjaaja kysyi miten painon kanssa. Kerroin miten alkuun lähti laskuun ja nyt jumittaa, kerroin myös vaaka-addiktiudestani...ja kuulemma kerta viikkoon sais käydä, jep. Tiedänhän mä sen, mutta kun... Huoh. Nojoo, sitten seuraavat kommentit.

"Eihän tää oo kunnon ruoka"

"Tässä on ihan liian pitkä ateriaväli kunnon ruokien välillä"

"Missä tässä on hiilarit?"

Ja sitten pullukka selittelemässä "noo toi hapankorppu... Noo toi oli varmaan tollanen outo päivä, ku kyl mää yleensä" IHAN HIRVEETÄ! :D 

Joo eli kiteytettynä, syön vieläkin liian vähän, tarkempi rytmi pitäis olla... Ja oon jo nyt petrannut syömisten kanssa tosi paljon. Miten oikein syöminen voi olla näin vaikeeta?

Tuli oikeesti jopa sellanen vähän epäonnistunut olo, vaikka toihan nimenomaan on idea, apu on lähellä. Ja sehän on loistavaa! Apuahan mä tarviin ja tahto on kova.

Noh, tunnin jälkeen ohjaaja tuli kysymään haluaisinko mä että hän tekisi mulle oman ruokaohjeistuksen, jotta se paino saadaan liikkeelle. Vastaappa siihen, että en :D hän siis sanoi, että koska liikun paljon niin selkeesti ongelma on ruokapuolessa...  eli siis hommaa kiristetään! Ylihuomenna mulla on se kehonkoostumusmittaus, ja ens maanantaina ilmeisesti jutellaan ohjaajan kanssa ja hän tekee mulle sit loppuviikkoon mennessä ohjelman. Täähän on siis tosi hieno juttu. Oikeesti. Ainoa "ongelma" on se, että mähän karsastan sitä punnitsemista ja tää on ollu siitä nyt tosi jees ettei sitä oo tarvinnut tehdä. Mutta tosiaan eihän se paino huimaan laskuun oo lähtenyt. Ja jos toinen kysyy autanko, niin tottakai mä suostun. Nyt se punnitus sitten siis taas alkaa. Katsotaan sitten miten pitkään jne, mutta tottakai mä sitä koitan! 

Otettiin myös aamulla puolväli kuvat ja täytyy kyllä sanoa, että olihan niissä vähän muutosta :) isoin oli selässä! Jes! :) Mietin laitanko kuvat, mutta en mä taida vielä uskaltaa. Ehkä myöhemmin. 

Tän päivän treeneissä painoja nostettu maveen ja lattiapunnerrukseen ja lopputreenissä sain yli minuutin paremman ajan kun viimeksi. :) 

Tarviin nyt vähän sulattelua näihin ajatuksiin. Toisaalta huippu fiilis, että joku haluaa auttaa ja apua on tarjolla ja mahdollisuuksia onnistua. Toisaalta se on se epämukavuusalue enkä tiedä miten se toimii omassa arjessa, kun ei elä yksinään. Eiköhän seuraavat kuvat oo sitten vieläkin paremmat ;)

Ainiin, eilen oltiin illalla ulkona syömässä :) ajatus oli herkutella, mutta kuitenkin ottaa vähän edes terveellisemmästä päästä. Oli ihan sairaan hyvää! :) mun annoksessa oli siis salaattia, coeslaw-salaattia, nachoja, 180g naudanlihapihvi ja majoneesia + light cola.

image.jpg

-Hannela