Huomenta! :)

Aloitetaas vielä yhteen kommenttiin liittyen mitä sain liittyen muutoskuvaan viime postauksessa. Siihen ettei mitään ole tapahtunut ja kuva vääristää kun on erilaiset alusvaatteet. Noh, pikkuhousut on samanlaiset joka kuvassa ja toki harmittelin itsekin että oli vielä imetysliivit ekoissa kuvissa päällä. Siispä korjasin tilanteen ja otin vielä uudet kuvat samaiset valkoiset rintsikat päällä, jotta kuvat on verrattavissa :) Toki taas asennot ei ole ihan samanlaisia, valotus erilainen jne ;D

18740547_10211932998856863_3384054873841

18740163_10211932998896864_2016116503893

Joo, mutta siis pääasia ei toki ole se ketä näkee mitäkin ja itse oon tyytyväinen ni se on pääasia. Halusin nyt vaan lisätä vielä nää toisenlaiset kuvat lähtötilanteesta ja nyt tänään aamuna otetuista :)

Ja osittain aiheeseen liittyen, oon taistellut uusien housujen etsinnän kanssa. Hohhoijaa! Löydän kyllä housuja mitkä on ihan ok mutten sellasia missä  tulis oikeesti sellanen fiilis et vitsi nää on hyvät. Oon tykännyt farkuista missä on sellanen suht matala/normaali vyötärö, mutta koska oon niin tosi kriittinen yhä luonteeltani niin ärsyttää makkara minkä alle housujen vyötärö jää. Löysän paidan kanssa ok sekä sellasten "shaping" alushousujen. Sit taas ajattelin et oon valmis ostamaan vaikka ihan eri malliset housut kun ennen, jos hyvät löytyy niin ei ne korkee vyötäröiset vaan istu mulle. Ne tekee sit kuitenkin seuraavan makkaran vielä korkeammalle ja on entistä rumemman näköiset. Treenipöksyt <3 Ne vaan on parhaat :D Varsinkin uusimmat Biancaneven, i-h-a-n-a-t! Juuri oikealle korkeudelle tulevat, ohutta huomaamatonta trikoota. Muttei vaan joka paikkaan voi valitettavasti mennä treenihousuissa :D

18739946_10211933410307149_6855438827567

Nä on huiput!

 

Oon myös paljon puhunut armollisuudesta omaa kroppaa kohtaan mikä on muuttunut kyllä raskauden jälkeen. Se on totta, muttei se silti oo muuttanut mua ihmisenä siinä asiassa että nyt olisi ihan sama mitä on päällä. Oikeanlaisissa vaatteissa olo on tosi jees, mutta jos on väärän malliset vaatteet mitkä puristaa ja ahdistaa väärästä kohdasta niin on kai sanomattakin selvää ettei niin oo hyvä olla vaikka kuin olisi synnyttänyt ja maailman paras syy löysälle nahalle. Näin mun mielestä :)

Eilen testasin suosittuja Cubuksen Jegging Janeja. Siis tosi ihanat jalassa ja tulikin oikealle korkeudelle näitä kriteerejä ajatellen ;) mutta ei ne vaan jotenkaan ollut taas niinsanotusti mitkään ihmeelliset. Mun mielestä ei istunut mun päälle erityisen hyvin. Mustat oli ihan jees. En tiedä pitäiskö mennä huomenna kuitenkin hakemaan, kun on hyvässä tarjouksessa. Toisaalta taas just näille ostoksille en näe järkeä, jää vaan kaappiin pölyttymään... Nyt löysin Gazozilta tightsit, mitkä vaikuttais tosi hyvältä. On kuitenkin taas eri onko ne sitten itselle hyvät ja sopivat :D

Nyt vetämään ne treenipökät jalkaan ja liikkeelle ;)

 

-Hannela