Miten aina sillon kun ei oo aikaa kirjottaa tänne niin olis tuhat ajatusta ja kirjotuksen aihetta mielessä?? Kun alkaa kirjottamaan niin yhtäkään niistä ajatuksista ei tuu mieleen....

Enivei! Tämä tyttö ilmottautui tänään KT2-jatkoryhmään! :)) niin huippua! Projekti siis jatkuu kesäkuun loppuun asti :) oon niin innoissani! Mä ihan oikeesti olen tänä kesänä kesäkunnossa! :) taas tähän huomiona, en missään lehtikansikunnossa, vaan sellaisessa kunnossa missä mulla on hyvä olla ja mihin olen itse tyytyväinen. Mulla on siihen täysi luotto, koska nyt jo on niin loistava olo ja hyvä meininki :) 

image.jpg

plus että mullahan on joka kesä tähän jäänyt salilla käyminen, se on vaan aina mulla niin että kesäisin tulee tauko. Ja nyt sitä ei tule, koska projektikin jo kestää kesäkuun lopulle. :) 

Tällä viikolla maanantaina en päässyt treeneihin töiden takia, joten eilen aamulla kävin korvaamassa treenin salilla ja tänään on koivet ollu kipeät :D maanantaiaamuna olin aamulenkillä ja tänään olikin kokonaan välipäivä, vain töissä, mutta tulihan sielläkin askelia se 12 000 :) huomenna aamulla taas aamulenkille ja illalla suoraan töistä treeneihin! 

image.jpgimage.jpg

Mistä puheen ollen... Mua jännittää! Nimittäin maanantainen mittaus. Olo on ku pullukalla Jutta ja puolen vuoden superdieetit-ohjelmassa. Jotenkin sellanen olo et jotain loppuu ja nyt sitten saadaan lopputulokset, ja niinhän se tavallaan onkin. Vielä jännemmäks tän tekee se etten ole nyt sitten kahteen viikkoon ollut vaa'alla, en tiedä yhtään mitä se näyttää... Päätin etten menekkään ennen maanantaita, vasta punnituksessa. Apua! Tsemppaan tän viikon syömisissä ja koitan kiristellä maanantaille. Toki siis normisyömistä. Toisaalta on rento olo, ei sillä painolla oikeesti ole merkitystä kun olo on näin loistava. Mutta. Onhan sillä! Ja todellakin toivon että olis kiva lukema näytöllä. Huuuh. Jännäää!

Ny alkaa silmät taas painuu kiinni, onhan kello taas jo 22.00 ja nukkumaanmeno aika ;) öitä! 

-Hannela



ps. Tää on kirjotettu jo viime viikolla, en tiedä miksei ollut päivittynyt näkyviin :o