Ois aika päivittää taas tuloksia :) viime perjantaina paino oli -4,8kg. Viikossa oli siis lähtenyt taas -300g :) oon super tyytyväinen! Ja vielä tyytyväisempi oon eilisiin Inbody-mittauksen tuloksiin. Jännitin tosiaan sinne menoa, niinku taisin jo viime kirjotuksessa sanoakkin. On se kroppa vaan ihmeellinen kapistus, taas sen saa todeta... Viimeksi kun míttauksessa ei ollu oikeastaan mitään muutosta edelliseen, pari lukua jopa inan tullut ylöspäin ja aikaa oli sillon välissä 6vkoa niin nyt sitten taas välissä ei ollut kun 4vkoa ja muutosta oli tapahtunut mun mittapuulla paljon ja alaspäin, parempaan suuntaan :)

Rasvaprosentti viime kerrasta -1,2  ja kokonaisuudessaan -2,5.

Rasvamassa viime kerrasta -1,5 ja kokonaisuudessaan -3,2.

Tässä kuukauden aikana en keksi muuta muutosta olleen, kun että öljyn käyttöä oon vähentänyt, vaan paistamisessa öljyä ja salaatinkastikkeena balsamicoa. Ja aamulenkit on tullut mukaan kuvioon. :) ja kokoajan rennompi fiilis... Minkä toki vois aatella näkyvän negatiivisesti mittauksessa ;) mutta ei! On muuten mahtava fiilis et tää kiva, rento ja mielekäs meininki tuottaa tulosta :)

Lihasmassaa toki saisi tulla lisää, kun nyt se on mennyt -400g alaspäin. Kuitenkin se on ihan ok, kun usein kun pudotetaan painoa niin se lähtee lihaksista niin mulla se kuitenkin on lähtenyt sieltä rasvasta suurimmaksi osaksi mistä pitääkin. Nyt vaan kun pitää kiinni ettei lihaksista lähde paljoa enempää :) 

On kyllä niin huippu fiilis! En tosiaan osannut odottaa tollasia mittaustuloksia. :) Niin ja viskeraalirasvakin oli pudonnut yhdellä yksiköllä! :) 

Mulle iski lauantai-iltana joku pöpö ja meni vessanpönttöä halaillessa se ilta ja yö. Sunnuntain elinkin 1/3osa kebabannoksella ja jätskillä :D vielä maanantainakin ruokahalu oli vähän niin ja näin, mut iltaa kohden olo parani ja treenit kruunas illan :) tänään vuorostaan heräsin päänsärkyyn ja jäi suunniteltu aamulenkki väliin. Josko huomenna sitten! Tälle viikolle oiskin taas jo torstaina punnitus, kun pe saattaapi olla krapula jos ja kun torstaina tulee juhlittua vappua ;D

Niin ja mun uus himo... Jäätelö! Voi ärh! Ennen kun kaikki suolanen enemmänkin ollut niin nyt en tiedä mistä tää jätskihuuma on tullut, hitto soikoon :D kesäkin vielä tulossa....image.jpg

Ostettiin grilli viime perjantaina, ah nam, kesäherkkuja! <3

-Hannela