Jesss, mikä maanantai! :)

Aamulla äitin kanssa vesijuoksemassa 45min, päivä kotosalla ja illalla treenit. 

Näin ennen treenejä jo ohjaajan, joka ehdotti mulle sitä ruokavaliota ja juteltiin asiasta. Oli ihanan ymmärtäväinen, kysyi miten nyt on mennyt ja oonko pysynyt sitten pois sieltä vaa'alta ja onko mulla nyt sellanen stressitön olo... Kehui myös mun treenejä, sanoi muistaakseni näillä sanoilla, että mulla on "hyvä työmotivaatio treeneissä". :)

Saatiin taas hyvin lisättyä painoja toistoihin. Tänään oli taas lattiapunnerrus ja maastavetopäivä. Lopputreeni oli aika huikee. Oli olo että millä ihmeellä siihen enää saa aikaa tiukennettua, mutta kyllä sen vaan taas sai tehtyä. Loistoo! Liikkeet oli taas samat Boxinghypyt + slamball 5kg + sumokyykky 8kg kahvakuulalla + salmiakkivatsat. Toistot 15 + 10 + 5. Eka aika mulla oli kaksi viikkoa sitten 6,30min, viime viikolla 5,24min, tänään 4,55min. :) huh!! Ja oon muuten loppu. :D treeneissä mahtava meininki ja sellanen mistä mä tykkään on kun ohjaaja on oikeesti tosi tsemppaava, heittää yläfemmaa kun saa hyvän sarjan tehtyä ja treenin päätteeksi jne :)

Tän päivän pari ruokakuvaa...

image.jpgimage.jpg


Ja nää on muuten ihan sairaan hyviä! Kylkeen vielä bataattilastuja, nams! :)  image.jpg

Sellaista tänään. Ja vaa'alta ollaan tosiaan pysytty pois ;)


-​Hannela