Sieltä se humpsahdus tuli ja aika huikee fiilis, viikossa -1,1kg eli yhteensä nyt kahdessa viikossa -2,1kg! :) kyllä se vaan motivoi kun jossain (oman olon lisäksi) näkyy tuloksia. Jes! :)

Eilen olin vielä 45min kävelylenkillä ja tänään ollut löhöpäivä.

image.jpg

Tänään myöskin vähän herkuttelumeininkiä. Tavallisesta poiketen aamupalaks meni rahkan lisäksi moniviljasämpylä uunituoreena. Päivällä oltiin "anoppilassa" syömässä (lohkoperunoita, peuran lihaa ja salaattia) ja jälkkäriks tarjolla oli mokkapaloja kahvin kanssa, söin puolikkaan mokkiksen palan ;) illalla hain meille vielä herkkuja, toiselle irtokarkkeja ja itselle sittarin kanacaesar-salaatin ;) omnom! Ja yhden irtokarkin maistoin myös. Tosi jees siis :) ei siis mitään mahdotonta mässäämistä.

image.jpg

Tälle viikolle myös koonti tehtynä ja se näyttää tältä, oon tosi tyytyväinen kaiken kaikkiaan viikkoon ja varsinkin omaan fiilikseen. :) ja tähän päättäväisyyteen, mikä on jotenkin omalla tavallaan ihan uutta. Paljon oon myös päivitellyt instagramissa kuvia, mikä kertoo mun innostuksesta ja varmasti joillain tulee jo ihan korvista ulos ruokakuvat jne. Toisaalta myös varmasti tarkotuksella tuon ilmi tätä projektia, jotta itsellä myös on vielä kovempi tahto ja voima saada tuloksia, kun se ei oo vaan mun pään sisällä vaan julkisessa tiedossa. :) ne blokatkoon mut ketkä ei niitä jaksa kattella ;) ensi kesänä minä olen kesäkunnossa!! 

image.jpg 

-Hannela